Ecemylmzz ah bilsem bugün doktora gittim yine sınırda diyo daha 31 haftadayım hiç iç açıcı konuşmadı. Bol sıvı su alıyorum nerdeyse tuvaletten çıkmıyorum havuç suyu içiyorum armut yiyorum amniyonda hiç artma yok nst ye girdim bugün moral olarak kötüyüm ne kadar etkilenmim desem de sürekli kafamda bir yerde dışarı da çıkmıyorum sıvı azalır falan diye evde düşünüp duruyorum hamileliğimin son zamanlarını böyle yaşamak daha da üzüyo kısır döngüye girdim iyice