Miray_yetgin Kizlar 35+1 bu gün bebeğim çok haraketli ve altıma isiyecekmis gibi bı his var doğum belirtisi mi
Cicegiburnundabirana Miray_yetgin benimde o dönem öyle idi. Hep erken gelecek gibi hissettim ama henüz gelmedi 😀 Doktorum zamanında geleceğini erken doğum riski olmadığını söyledi. Konumlandigi yer ile alakalı eğer idrar yolu enfeksiyonu falan değilse.
Sena00 Miray_yetgin öyle olunca kanala giriyor olabilir bende de çok oluyordu oluyor da hâlâ ama gelen giden yok 😁
nuzunismail Miray_yetgin Ben de 38+6 😁 aşırı hareketli hala kıpır kıpır, inş doğum belirtisi değildir çünkü salı günü sezeryan olcam inş bekler