Flora34 neden olsun ki ? Ola ki kanamaniz olursa iğne icin 28.hafta beklenmiyor. Kan uyuşmazlığı ilk gebeliginiz ise 2.bebekte risk olmasın diye yapılan bir iğne.Dogumda mutlaka kan uyusmazliginizin olduğunu hatırlatin bebeğinizin kan grubu negatif olursa size iğne vurulmuyor pozitif olursa 72 saat içinde kan uyuşmazlığı ignesi vurulacak