13+3 haftalık hamileyim . Dün sabah 5 gibi aşırı kanamam olduğunu fark ettim hemen acile gittik serum takıldı muayene derken düşük riskim olduğu söylendi ve beni eve yolladılar progestan hap yazdılar birde eve giderken tekrar aşırı bir kanamam geldi tekrardan gittik bu sefer serum taktılar ve progestn iğne yazıp gönderdiler . İğne ve ilacı aldıktan sonra kanamam durdu ama az önce hafiften yine kanamam oldu . Size sorum şu ilk defa böyle birşey yaşıyorum ne yapmam lazım nasıl hareket etmeliyim hiç bilmiyorum daha önce yaşayan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🥺🥺