Mehtapkaya Kızlar doğum belirtileriniz nelerdi doğum yaklaştıkça neler yaşadınız tecrübelerinizi sylerminiz🙏
Catsofmom Mehtapkaya Sırtını sert yer bir yere sabıtle çocuk sagdaysa sag ayagını sol ayagının üzerine atmayı dene. Soldaysa da tam tersi sag ayagının üzerine atmayı dene. Atamıyorsan kanala girdi demekmiş. 3.güne kalmadan pırtlıyormuşsun. Ebem söyledi 🤣
Mehtapkaya Mehtapkaya ikisinide atabiliyorum ama iç baldirimda ağrı var vajinamda ağrı var arada adet olackmisim gibi
Catsofmom Mehtapkaya Yalancı sancıdır insallah. Sabah bende çok kötüydüm 😔 kasık ağrısına adet ağrısı eşlik etti. Aha doğuruyorum dedim. Duşa girince geçti şükür
Nrcn91 Catsofmom 2 hafta önce banada aynısı oldu hem adet sancısı hem kasık agrısı hem sürekli kasılma doguruyorum sandım neyseki gecti suanda 32 haftalık 😂 6 hafta daha dursa diye dualar ediyorum Allah yardımcımız olsun insan agrı sancı olunca korkuyor
Catsofmom Nrcn91 Vallahi bende 40.haftayı gör oğlum diye sürekli konuşuyorum. Hava sıcak gelme eylülü gör. Eylül çok güzel bir aydır diye kandırmaya çalışıyorum adghklş 34+3 olduk. Doğurucam diye ödüm koptu 😔