ummuhan8 29+5 te gitmiştik kontole bizim oğlan da tersti. Hatta ondan 3 hafta önceki kontrolde de öyleydi. Bilmiyorum şu an naptı ama 31+2deyiz bu ara dönmesi gerekiyo sanırım :( Dönmezse sezeryan dedi doktor bana da zaten gebelik şekeri de var sende riske atamayız dedi. Dönmesi için ne yapabilirim merdiven in çık dedi.
kardeleng [bilinmeyen] canım benim 36.hafta hala bir umut bekliyorum dönmesini.Senin için erken daha üzme kendini.Gevşemek strese girmemek gerekiyormuş.Bunlar bebeğin dönmesini engelleyebilirmiş.
06minik17 [bilinmeyen] benimki 34. Haftada dönmüştü canım. Biraz daha bekle inşallah döner. Daha vakti var
Tugcehakan [bilinmeyen] brnim 6. Ayından beri ters duruyor 35 haftalık olduk cok sukur içşni ferah tut canım :))
Elifasell [bilinmeyen] 28 den beri bebeğim ters dun gittim kontrole 32 haftalık olduk gine ters bayagıdır oyle kalıyo ve donmedıde cok erken dondu bizim beyefendı ama ben cok yırudım işe yurıyerek gıttım geldım evım bayırda baya dik bayır cıkıyorum ve 4 katta oturuyorum herkes o yızden erken donmuştur dıyor allahtan haftasından biraz iri bebek olmuşta doktor sıkıntı yok diyo ama korkuyorum işte 😌😌😌😌
oglummehmedim [bilinmeyen] endiselenme son haftaya kadr bile ters olan var degisiyo o 30hafta daha erken yani doner sikinti yapma
AygyulSina [bilinmeyen] 29 haftada bas asaga dondu ama icimde fildir fildir donuyor bir sagda basi bir solda 33+5teyiz merak etme doner daha yeri bol
Qqqww [bilinmeyen] canim bende 33 haftalik hamileyim benim de ters bebeğim doktor 37.haftaya kadar dönebilir dedi