Aysel66 Kizlar bugun ayaktaiken birden bir damla su akti bacagıma ve hafif camaşırım islandı cogu zaman ep islak zaten camaşırım akıntıdan oyle ama bugun ayama da akınca bir korktum suyum mu geliyor acaba anayamadım doktoru arasam mı bekledim yine olur mu diye ama yine hafif islak sadece camasırım
ikiminiskoala Aysel66 canım çok anlaşılmayabiliyor ben 2 kez değildir ama yine de sorayım diye doktora sorduysam testlerim pozitif çıktı. Hele sonuncusunda hiç hissetmedim bile uzanıyordum anlamadım tedbir amaçlı sordum 2 haftadır hastanede yattım bugün çıktım en iyisi doktorun yapacağı test
Papatyamoms Aysel66 su geldıgınde genelde bı cay bardağı yarım çay bardağı bı anda gelır boşalır sızar ve ılıktır , 1 damla ıdrarınız bıle olabılır Benim suyum ilk sızdı ve ayağa kalkmamla bır ıkı bardak boşaldı bianda
_tuuggcce_ Bence doktorunuzu arayın, bu şekilde anlatın o size söyler. En doğrusunu şu an o bilir. Bende bilmiyorum ama az da olsa aktıysa sudur bence. Akıntı öyle akıyor mu? Benimde çamaşırım ıslanıyor ama iç çamaşırımdan geçmiyor
Aysel66 ikiminiskoala ne gibi testler yaptilar ben ikigun hastanede kaldım ulrasonda baktilar her sabah kalp atisini dinlediler bir serum taktilar baska da birşey yapmadilar ha bir pecete verdiler camaşırıma koydum islancak mi diye baktilar ama islaklik olmadı
ikiminiskoala Aysel66 vajinal örnek alıp gebelik testi gibi bir test yapılıyor amnisure diye. Orada hemen çıkıyor pozitif mi negatif mi olduğu. Ona göre hastanede dediğiniz gibi hergün su seviyeleri kontrol ediliyor ped takibi yapılıyor tekrarlıyor mu diye. Bir de enfeksiyon değerleriniz çok önemli oluyor bu süreçte onlara bakılıyor