37+1 haftadayım aynısı bende de çıktı doktorum 24 saatlik idrar toplamamı istedi tahlil sonucumu bekliyorum cuma günü tekrar kontrole gidicem eğer yine yüksekse doğum planlayalım dedi doktor. Haftamdan dolayı bir sorun yok yok ama sen yine kadın doğuma durumu izah et takibe alırlar Allah korusun gebelik zehirlenmesine kadar gidebiliyor ileri haftalarda