Kızlar bebeğim neredeyse 3 hafta geriden geliyor gelişim geriliği var 2037grmış çok moralim bozuldu suyu da azmış ama 2 hafta götürür bebek biraz kilo alırsa dedi ve plezentasindan göbek kordonundan oksijen az gidiyormuş hareketlerini takip et cuma günü kontrole gel dedi doktorum cuma günü duruma göre doğum dedi başına gelen varmı