Lütfen anlayıs göstererek yorum yapın, ben özellikle 3-4 senedir cok yogun sigara içiyordum 1.5-2 paketi buluyordu günlük resmen elimden düsmeyecek sekilde. Hamilelikte azaltmaya calıstım ama olmuyor esimle ayrıyız suan cok kötü tartısmalar yasadık sabrettim ama sigara yakmaktan geri duramadım. 1 gün içmesem 2. gün ağlayarak yine yaktım tartışmalarımız bahane oldu sanırım. Sadece nikotin bandı kullandıgım zaman kendımı güzel tutuyorum aslında, suan kendi evimdeyim yalnızım esimle evleri ayırdık. Hazır sakinden nikotin bandı kullanarak bırakan var mı hamileyken? hala bir paketi bitiriyorum kendime cok kızıyorum ama psikolojimde inanın cok bozuk hic bir destekcim yok yanımda kafamı toparlamaya calısıyorum lütfen bir fikir verin 9+1 olduk bugun vicdan azabından içim içimi yiyor bebeğime bir şey olmuş mudur oluyor mudur diye napıcam bilmiyorum ağlayarak açıyorum bu postu cok kötü bir bağımlılık allah düsmanımın basına vermesin 😔😔😔