Muzika Arkadaşlar merhaba, Gebeliğimin 20. haftasındayım, 2 hafta önce yine bir başlık açmıstım yalancı kasılma ile ilgili. Bir kaç kere, karnımda bi anlık toplanma oldu kısa sürdü gecti diye. Elimle dokununca yuvarlak bi sertlik geliyordu. Doktora gittim rahime kramp giriyor dedi, rahim ağzı boyunu ölçtü normal cıktı. Kalsiyum magnezyum verdi. Uzatmayayım. Bu bir iki gündür de karnımda sertlik hissediyorum. Özellikle uzanırken. Yani acaba bu normal mi? Rahim ve bebek büyüdükçe, rahimin varlığı dısardan hissedilir mi? Salı günü detaylı ultrasona gideceğim, o zaman dq sorarım ama benzerini yaşayan varsa diye paylaşmak istedim ☺️
Dlktpl Muzika cnm sertlık sayına bak saatte 10dan fazla oluyosa dr unu bılgılendır bol su ıc dınlenmeyı ıhma etme