Kubra2626 öncelikle sakin ol canım en önemlisi sakinlik, her şeyi yapıyorsan elimden geleni yaptıysan sabırla bekle gelirse gelir gelmezse de mamayla büyüsün alışsın mamaya hiç bişi olmaz 🫶 bu dediklerini yapmaya devam et her şeyi yapıyorsun zaten kendini üzme, bebek üzüldüğünü hisseder, gerilmen sütün geri çekilmesine sebep olabilir🫶 gelmiyorsa zorlama mama ver 🫶