Shinepearly bebiş haftasına göre 1-2 hafta geriden geliyor 🥹 onun dışında 8 senelik bi bekleyiş var bu gibi durumlarda doktorlarda normal için beklemediği oluyor kıymetli bebek falan deniyor hatta. Bana kalsa normal zamanı beklerim gelişim de geriden gelince daha garanti olur gibi ama bakalım doktorum herşey yolunda ilerlerse 38i geçmesini beklerim ne kadar uzarsa o kadar iyidir dedi