Bysima 10 haftalık gebeyim 2 haftadır ilaç alıyorum bulantm olunca bende her gebe kadın gibi günlük hayatima odaklanamiyorum ve hiç gecmezse 9 ay süren de var diyorlar Doktorlar oldukça kullanın diyorlar hep ama hiç geçmeyen bisey gibi
Bysima ONZYD kullanıyorum kutusu elli lira 10 gün de bitiyor doktorum oldukça kullan dedi eşim de almam taraftarı değil benden daha kötü durumda olanlar var ilaç kullanmadan geciriyorlar kimi de çoğunlukla ilk 3 ay da oluyor diyor benim 2 hafta sonra kontrolüm o zamana kadar kullanıcam sonra doktorum ne derse onu yapicam ne kadar sakıncalı onu bilmek istiyorum
Airsoft Zofer ilacı var 4 ve 8 mg oluyor genelde kanser hastalarının mide bulantılarını önlemek için kullanılıyor.Kadın doğumcular bu ilaçtan veriyorlar,bebeğe zararı yok doğumuna kadar kullananlar hatta günde 2 tane içenler var.Birebir keser tabiki doktor kontrolünde alınız.80 tl fiyatı var 10 tane hap.
Bysima Airsoft aynen benimde kullandigim ilacı kemoterepi öncesi ve sonrası hastalara bulantı için veriliyor gebelerde kullanıyor bebeğe bi zararı yokmuş
Derinnge34 Bende zofer kullanıyorum sabah akşam doktorum bi zararı yok dedi bi nebze rahatlatıyor içmediğim zamanlar çok kötü oluyorum. 1 tableti 50 tl beş gün gidiyor