Herayy canım benimde gebeliğin başından beri bir hafta geriydi nesquik duydum içinde bol vitamin var. 3 gün önce 9 hafta olan bebiş bugün 10 hafta çıktı 3 günde 1 hafta büyümüş maşallah. 3 gündür yatıyorum bir kere nesquik süt içtim ceviz haşlanmış yumurta taze sıkılmış portokal elma suyu ve kaşar tükettim. Niyeyse nesquikin iyi geldiğini düşünüyorum fazla abartmamak kaydıyla şeker hastalığın yoksa sende tüketebilirsin. Ben haftada 1 içmeyi düşünüyorum şimdi