Ne durumdasınız
Atikaa 38+3 bekliyoruz, hic bir belirtisiz😅
Atikaa 38+1 Salı günü sezeryan doğumum var korku içindeyim 2. Doğumum 😊
Atikaa 35+3 günler geçmiyor 🫠
Atikaa 37+6 bekliyoruzz👶🏼💜
38+6 gelse diye bekliyorum 2 haftadır 2 cm açıklık yüzde 40 yumuşamayla 😂
40+3 hiç belirti yok..
39+1 bel ağrılarım çok fazla