37+5 haftalık hamileyim ve son bir haftadır inanılmaz iştahlandım. Canım sürekli hamur işi şeyler istiyor. Normalde de çok dikkat ederim karbonhidrat tüketimine ama kendimi durduramıyorum. Neden böyle oldu anlamadım. 68 ile hamile kaldım 2 hafta öncesine kadar 74-75 arasında idim. Bir haftada iki kilo hatta 3 kilo almışım 77 buçuk kilo oldum. Son zamanlarda böyle olması normal mi. İyi ki baştan beri böyle olmamış 150 kilo olurdum kesin.