Evet hanımlar bugün kontrolüm vardı ve doktorum gebelik şekerim olduğu için yüksek ihtimal sezaryen olacak dedi. Merak ettiğim nokta sezaryen sonrası sütünüz hemen geldimi yada kaç gün sonra geldi bu sürede bebeğinizde meme reddi olmaması için ne yaptınız.