Sahdormommy Gebelik şekeri olup diyet listesi ile doyan var mı ben aralarda bişeyler olmasına rağmen çok çabuk acıkıyorum bakacağım bilmiyorum 🥹
Nuraaa Sahdormommy ben aclık kan sekerıme baktırdım 67 toka eczanede baktırdım 63 😅😅😅 doktor boyle bıseyın mumkun olamayacagını dedı gelecek ay kontrolum var ondan once karnına saglık ocagında kan verecegım bakalım ne kadarmıs
Busrasayin Sahdormommy ilk zamanlar acikmiyodum ama artik bende acıkıyorum ve tam olarak diyet listeme uyamiyorum kacamaklarim oluyor yada yemegi fazla yiyorum😌
Slnaycn Sahdormommy benim tokluk 162 çıktı diyet yapacagim ama şehir değiştireceğim için henüz diyetisyene gitmedim kendim dikkat ediyorum. Üzülüyorum onun harici 🥲 agzim hiç boş durmuyordu alıştığım için çok zorlanıyorum. Yoğurt kefir leblebi falan yiyip içiyorum çok su içiyorum
Sahdormommy Slnaycn ben diyet listesine uyuyorum leblebi felan yok listemde benim açlık 209 çıktı ikinci saat 184 çıktı şeker yükleme zamanı bir gün sonra ölçtürdüm 76 çıktı
Slnaycn Sahdormommy oo sizinde yüksek çıkmış. Yani ben şuan bilinçli yapmiyorum henüz gitmedigim için. Hamur işi ve tatlı hiç yemiyorum çok acıkınca leblebi kefir yiyip içiyorum veya biraz ceviz. Yemeyince de kötü oluyorum