İki hafta önce 20.haftada doktorum tek tarafta kist olduğunu söylemişti. Bugün detaylıda da görüldü. Olumsuz bir şey olmadığını ancak kaybolmasının 1 ayı bulabileceğini söyledi dr. Çapı büyük sanırım daha küçük olsa daha hızlı kaybolur dedi. Kötü bir durum olmadığını söyledi defalarca ama içim rahat etmiyor. Var mı böyle bir durum yaşayan ve geçen😔