Kızlar son adet tarıhıme göre 15+3 özel hastanede muayene oluyorum. Orada 1 hafta onden gittiğini söylemişti doktor. Gecen hafta ıcınde devlet hastanesjne doktora gıttıgımde od aynı sekılde 1 hafta önde gititğini aöyledı. Bugun acılden giriş yaptım ultrasondan bakıldı 14 haftalık dedı yanı haftası duser mi bebegın ben anlamadım cihazlamı alakalı acaba bılen var mı ?