Sunshine__ Kızlar bugün aklıma bir şey geldi hani diyorlar ya hamilelikte göğsünüzü sıkmayın doğumu tetikler diye onca anne varr doğurayım artık yeter kaç hafta oldu diyen onlar niye o zaman bunu yapmıyor madem doğumu tetikliyor 🤭😁
Selinakbas Sunshine__ Dogru diyorlar; rahim kasılmarı yaratıyor Ve göğüs ucunu sıkmakta iyi degil, bunu bana doktorum da söylemişti arastırdıgınız da Google de aynı sonucu görebilirsiniz.
Leylayla Doğumu başlatmak için hurma ve rahim açıllığı hareketleri var tavsiye ederim bende 2 hafta sonra başlıycam 😁
Sunshine__ Leylayla Eksikler hiç bir zaman bitmiyor ki canım birini alıyon iki gün sonra aaa buda eksikti diyon bu böyle böyle devam ediyor 😂😂
Sunshine__ Selinakbas Anladım kuzum zaten iyi değil ama hani artık 40.haftaya falan gelen anneler varya onları diyorum madem doğuma yardımcı oluyor bu hareket o zaman onlarda göğüslerini sıksınlar ki doğumu tetiklesin diyorum çabuk doğursunlar diyorum mantıken
Sunshine__ Selinakbas Ama diğer arkadaşlar dediki önce gelen sarı bi süt varya onun için sıkılmaması daha iyiymiş bebeğe verebilmek için sıkarsak o sarı süt akar gider diye yapmayın diyolar