Babymom93 Kızlar prilam ilacın etkisi oluyo mu günde kaç tane içiyosunuz ? Bulantım var kullanınca hiç mi bulantı olmuyo kullananlardan yorum alabilirmiyim
gamzecgr Babymom93 ben kullandım ilk 3 ay çok kusuyordum kusmamı kesmişti ama bulantımı kesmedi hiç bazen sadece akşam 2 tane içiyordum bazen de sabah öğle akşam duruma göre
19982023 Babymom93 ilk üç ay yatmadan önce iki tane içip uyurdum . Gün içinde midem bulanirdi ama kusmazdim yani . Ama kullanmadigim gün ne yersem afedersin lavaboya koşardım . Alt üst olurdu midem . Şuan 5. Ayım bulantım yok iki aydır çok şükür
symag Babymom93 günde 4 tane ile başladım 8. Haftada. İlk başta uyku yaptı sonra yapmaz oldu. Şuan 34 haftaligiz haftada 1 falan içiyorum.
adatuna Babymom93 ben ilk 16-17 hafta; gece 2 öğlen 1 akşam 1 içtim yoğun bulantım vardı. 20den sonra sadece geceleri içmeye başladım. Şuan 30dayım arada bir içiyorum
MiniMimi42 yatmadan önce 2 adet iciyorum. Yine oluyor ama en azından yediklerin çıkmıyor. Bende durum bu yani
Burcum12 Babymom93 Ben de gece iki tane içiyorum sabah bulantılarımı kesti ama gün içinde de çok bulantım vardı tabi doktorumun onayını aldıktan sonra gün içinde bir tane daha alıyordum. Aman Allahım ne zor günlerdi 😩Allah yardımcın olsun canım
Minigiim-vebenn52 Babymom93 bende kusmamı kesti ama bulantım oluyo ben sonradan bıraktım ya kussam da rahatlasam dedim yani kusturmuyo boş boş öğürtüyo sağolsun 😂
Yazmelegi_ Babymom93 günde 4 adet içiyordum sabah 1 öğleden sonra 1 gece yatarken 2 onun sayesinde kendime geliyordum
Aysegulce1 Babymom93 en ideali doktorun dediği sabah erkenden yemek yemeden önce aç karna içip 5dk sonra yemeğini yemen ben öyle yapıyordum bi nebzede olsa rahatlatıyor etkisi vardı yani
Diaayse Geceleri iki tane içiyorum işe gidiceksem sabah ta bir tane içiyorum içmezsem gün içinde mutlaka kusuyorum yüzde yüz faydası var diyemem ama biraz bulantının şiddetini kesiyor