xbebegimx Kizlr surekli karnimin sag tarafi yukseliyor simdiye kadar gttigim doktor kasilma dedi ama bugun acildeki doktor poposunu dikiyor o yuzden oyle agri hissediyorsn dedi anlamiyorm bu toplanma mi bebk hareketi mi basina gelen var mi boyle nstde sanci cikmiyor evde adet sancisi cekiyorm nst giriyorum tık yok😒
Zeynepikranur xbebegimx kaç haftalıksınız bendede aynı durum var toplanıyor bir ıkı dk içerısınde yenıden düzeliyor büyük ihtimal sizinde öyle olabilir
Sebnem9593 xbebegimx bende de oluyor ama Boyle bir tarafta yukseltiyor bir taraflarını bir kaç saniye sonra o bir tarafa geçiyor
Fattuma xbebegimx rahim ağzı uzunluğu ne kadar acaba, çünkü bendede benzer şikayetler vardı,rahim ağzı kısalığı dendi ve serklaj amekiyati oldum
HeycanliMommy xbebegimx aynısı ben. Evde ağrım olur nst de geçer ve cıkmaz. Tek bir yerde karında şişme toplanma oluyosa o bebek. Diffüz gerilip sertleşiyorsa sancı. Nst de cıkmıyorsa yalancı sancı zaten. Cünkü doğum sancısı gecmez azalmaz artar
xbebegimx Zeynepikranur 26+2 yim baslarda toplanip geciyordu artik sancili olmaya basladi once bi adet agrisi giriyor snra bebek toplaniyor
xbebegimx Sebnem9593 evet bnde de oyle ama kasilma demisti bana doktorum bugunku doktor bebek hareketi dedi 😒
xbebegimx Sebnem9593 bugun baktirdim 3 gundr giriyorum nst girince bir sey yok eve geliyorum yine basliyor sanki yalan soyluyomusum gibi oluyo doktora😃
xbebegimx Fattuma bi doktor karindan 29 mm olcmustu, kendi doktoruma gttim alttan daha dogru sonuc verir dedi bi bakti ki 43mm 😒
Fattuma xbebegimx baska bir doktora daha gorunseydin canim,,,yani küçük bir ibmal maalesef erken doguma sebep olabiliyor,,
Nehirsude HeycanliMommy bende 2 haftadır karnım taş kesiliyor özellikle geceleri uykudan uyandıracak derecede kaşık ağrım oluyo ve sırtima vuruyor 1 2 dakika sürüyor gündüzleri ara ara oluyor karnım 5 parmak aşağı indi bebek hareket edince bazen bacak aram gıdıklaniyor ve baskı oluyor bazen’de makat bölgemde elektirik çarpma hissi oluyor ve iki haftadır akıntım çogaldi 36+2 olacagim
HeycanliMommy Nehirsude muhtemelen yalancı sancıdır ama gece uykudan uyandıracak kadarsa bence doktora görün. Muhtemelen enfeksiyonun var. Gecmiş olsun
Nehirsude HeycanliMommy evet enfeksiyon vardı bende ama ilaca rağmen geçmedi zaten akıntıda enfeksiyon akıntısı gibi her sabah 1 2 saat böbrek ağrısı çekiyorum
HeycanliMommy Nehirsude enfeksiyonu halletmek lazım. Mesane iltihabım vardı düzenli sancılarım oldu tedavi olunca gecti. İhmal etmeyin.