Elifdddd Hanımlar 11 haftalık hamileyim kaşlarımın olduğu yerde baş ağrısı var tansiynumuda ölçüyorum normal düşük bile cıkıyor neden olabilir veya yasayan varmı
gamzecgr Elifdddd bence sıcaktannn ya arada bende de oluyor parol da içmek istemiyorum enseme ya da başıma buz sarıp koyuyorum o ferahlatıyor biraz