Bende şu an heyetliyim (bulantı kusma sıcaklardan tansiyon düşüklüğü sebebiyle doktorum verdi bu sıcaklarda çalışma bayılırsın diye birde tek kalıyordum orduevinde idare ediyordum ev açamamıştım) eşimin görevlendirmesi çıktı benim atandığım şehire 32den sonra çalışmayı düşünmeye başladım ev tutucaz gibi evde mi dursam çalışsam mı bilemiyorum kafam allak bullak oldu ya