Semsinur10 Kızlar kabızlık için önerileriniz neler . Malum bu dönemde kabızlık sorunsalı yaşıyoruz . 4 gün olmadığı oluyor çok şişiyorum. bir öneri lütfennnn 😔😔
Mrsfly Semsinur10 beyaz ekmeği kesmek, akşamdan gün kurusunu suya koyup sabah suyunu içip tanelerini yemek veeee yeşil erik. Bol bol da yeşillik. Hamilelikten önce tüm ömrü boyunca kabızlık çeken ben hamilelikte bunlar sayesinde bir düzene oturtabildim
Semsinur10 bdenerigokce beslenmem gayet iyi . Çok yiyorum hatta . Ama yürüyüş çok yapamıyorum . Evin içinde çok hareketliyim ama
bdenerigokce Semsinur10 yürüyüş yapmalısın mutlaka 20-25 dk bile olsa, ayrıca çok yemek önemli değil lifli gıda ve sebze yemelisin🫶
Xcbaby Semsinur10 sabahlari ac karna zeytinyagi olmazsa gece yatmadan da zeytinyagi icebilirsin. Gun icerisinde de kaysi kurusu bol bol su az da olsa yürüyüş.. gecmezse duphalac hafta da bir olmal sartiyla doktorum verdi.
Nemesis- Semsinur10 sabah ac karna 2 tane kuru kayisi ye aksamda ac karna 2 tane ye fayde ediyor o birde kirmizi erik kompostosu
Nur_50 Semsinur10 canım lifli gıda tüket blrde sabah aç karnına altınkılıç sade kefir iç günlük birde bol su tüket birde kayısı hoşafı içebilirsin