Gul1616 tedbir alalım diye yazıyorum
daha ne istiyorsunuz anlamadım ki? zararlı bir şey değil ayrıca kendi seçtiğiniz doktorun verdiği bir ilaç. hiç tanımadığınız insanların dediklerine göre mi hareket edeceksiniz burada 😂 progestan bebeğin rahme tutunmasını sağlamak ve bir ihtimal de olsa düşüğü engellemek amacıyla kullanılan bir ilaç. yani?? kötü değil, aksine iyi.