Arkadaşlar 33 haftalıkken hastaneye acile gittim boğazıma acı su geliyordu ve karnım arada sertleşiyordu gittiğimde nst ye baktılar sancın var deyip yatışım yapıldı 1hafta yattım ilaçlar serum verildi günde 4er kere 5 ilaç verildi erken gebelik önlemek için sonra bulunduğum hastaneden başka hastaneye gitmek istedim imza atıp çıktım gittiğim yerde ciğer geliştirici iğne verildi 2doz ve hastaneden çıktım şuan ise arada bel sancım oluor