alvrc1 aynı durumu ben yaşadım 8.hafta kanama oldu, doktora gittim hemen bebek iyi ama kanama alanın var dedi,hemen proluton iğneye başladık, su an 11.haftadayim haftada 1 olarak igneye devam ediyorum,4.aya kadar da devam edeceğiz, kanama alanım küçülmüş, korkulacak birşey yok kendini cok yorma olabildiginde dinlen ve fazla ayakta kalma dedi doktorum, sende bol bol dinlen geçer merak etme