Kızlar size bişey sorucam benim normalde ayın 29 unda adet olmam lazımdı ama adet olmadım 4 5 gün önce test yaptım silik çizgi çıktı dün sabah yaptım negatif çıktı dün akşam kahverengi leke geldi ve hayla da geliyor sildiğimde sizce bebek yerleşmesimi yada bebek yerleşmesinden önce test negatif çıkan sonra test yapıp pozitif çıkan varmı