Kypnrbrcu 29 haftalıgızzz oglum olucak eşimle ömer olmasını istiyorum ama benm babam dedemin ismini koymamizi istiyo koymasak üzülücek nasıl olucal ya iki isimde istemiyor nasıl bı orta yol bulucam😔😔
defnekrmn Kypnrbrcu baba tek olursa bizim dediğimiz iki isim olursa senin dediğin ismin yanına bi isim daha ekleyerek koyarız diyeceksiniz ciddi ve net
Dnzcngz Kypnrbrcu Açık açık istemediğinizi söyleyeceksiniz . O kırılmasın bu kırılmasın derseniz kararlarınız hiçbir zaman size ait olmaz. Ayrıca bunda üzülecek birşey yok. Çocuk sizin ve ne isterseniz o ismi koyarsınız.