Esra-17 tabi o gün başlıyor izniniz onlar sgk ya işlicek bitmeye yakın da rapora onay vericek en sonda işte para hesabınıza ya da ptt ye yatıcak bi ufak öneri de bulunayım e devlette banka hesabınız tanımlı değilse onu tanımlayın para oraya yatar daha iyi takip edersiniz öteki türlü ptt ye git gel vs eziyet