Kızlar selam çocuk denememizin ilk ayında adetim aşırı gecikti normalde böyle bir şey olmuyordu ilk defa böyle oldum ve pcos olduğumu öğrendim. Test yaptık ve negatif bu yüzden tarlusala başladım 3.cü günüm. Hem ilacı kullanıp hemde soğan kürünü yapsam bir zararı olur mu? Bir fikri olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen