Elifmena Merhaba, geçmiş olsun öncelikle tebrikler. Benim ilk doğum olacak yaşım 37, tüp bebek ve ikinci deneme. İlkinde dış gebelik oldu ve ameliyatla alındı maalesef. Bu denemede ilk etapta ikizlerim vardı ancak birini kaybettim. Yoğun kanamalar yaşadım, hastanede yattım. Şimdi 13+6'dayım, bebeğim sağlıklı çok şükür. Türkiye'deyim, annem bakıyor ancak ben de normalde yurtdışında yaşıyorum. Durumum düzelince döneceğim zira 3 aydır yatak istirahati devam riskli gebelik olduğu için. Psikolojim zorlanıyor elbette olanlardan sonra ve normal doğum hem yaş hem de durumum(yaş, ilk doğum olması ve yaşadıklarım) itibarıyla zor gibi geliyor riskleri minimize etmek için. Ancak Avrupa'da illa normal doğum yapılıyor diye biliyorum. İsteseniz de sezeryan olmuyor. Biraz endişeliyim. Sezeryan taraftarı da değilim ama bunca şeyden sonra içimde güç bulamıyorum. Bir sorun, sıkıntı olur diye korkuyorum. Ancak epidural normal doğum olabiliyor. Siz hangi ülkedesiniz? Biraz uzun oldu, cvp için teşekkürler.