Zeyno-123 Kızlar 33 haftalık hamileyim bebeğim çok hareket etmiyor doktor sağlıklı diyor ama aranızda böyle olan varmı bebeği az hareket eden
Gizemnur20 Zeyno-123 benimki de bazen hareketli oluyor bazen çok sakin bende korkuyorum hareket etmeyince ama bence yeri daraldığı için az hareket ediyorlar bebişler
melekmommm Zeyno-123 30 haftalığım benimkide aynı bazen aşırı hareketli bazen akşama kadar bişey yok 🤦🏻♀️
Zeynepikranur Zeyno-123 gün içinde hiç hissetmiyorum doktorum da normal diyor herseyıne arada bir oda çok nadir neden bilmem 38haftama giricem artık