ANMZD Kızlar pazartesi günü değerim 25 çıkmıştı bugün de 24 çıktı sizce kimyasal mı geçiriyorum, doktor kontrole Salı gel demişti, doktora gitmeli miyim, kafam çok karıştı hala çok kramplarım ve bel ağrım var
Eses-95 ANMZD Geçmiş olsun evet malesef kimyasal gebelik.Birkaç güne regl olursun gitmeye gerek olmuyor bende yaşadım 🙏
User22 ANMZD evet kimyasal 😐 değer sıfırlandığında adet olucaksn bence gitmene gerek yok 1 2 güne kalmaz olursn