MerveSoner45 Anneler bugün 10 günlük olduk ilk 2 gün su gibiydi sütüm 3. Günümde artmaya başladı göğüslerim şişti bu güne kadar sanki bugün yumuşamış ama sütte var normal mi bu yoksa sütüm mü gidecek taktım kafaya ya 😞😞