mrve06 Glsnomr Ilk dogumumda boyle birşey olmamişti bu 2 hamileligim inşallah benimde yukari çikar rahim bölgemde karnimda agriyo oluyo
Sezen01 mrve06 risklerini bilip biraz daha temkinli olabilirsin benim ilk bebeğim ona rağmen kanama oldu hep özellikle çocuğu kucağına almamaya çalış ağırlık iyi gelmiyor