Kızlar ben markette çalışıyorum sadece kasa bakarken bazenleri oturuyorum müşteri yoksa ayaktayım magaza topluyorum falan gecen günde sancılandım doktpr progestan verdi 5 günde rapor verdi şimdi iş yerim bana diyoki 32. Haftada izne cık dahada agırlascan calısamıcan diyo bende 37. Haftaya kadar calısayım bebege kalsın isşn diyorum ama sizce hangisi daha mantıkkı olur ilk gebeliğim 32 hafta ve sonrasında zorlanırmıyım calısırken bi akıl verin nolur ya suanda 26 haftalıgım