Öncelikle merhabalar kızçeler 36+3 haftalıgim ve bugün doktora gittim nst için nst sancılarım çıktı bende hissettim o sancıları ve 2 cm acilma ve yumuşama var dedi doktor pazartesi günü yatış olabilir bu süreçlerde siz neler yaptınız açılma konusunda bilgiye ihtiyacım var 🙏