Arkadaşlar merhaba, 23 Haziran en son adet günüm 24 temmuzda gebe olduğumu öğrendim. Beta hcg değerlerim şu şekilde,
24 Temmuz 30
26 Temmuz 62
28 Temmuz 86
30 Temmuz 239
4 Ağustos sabah 2150
4 Ağustos Akşam 2541
Doktor sonuca bakınca dün vajinal ultrasonla muayene etti keseyi göremedi. sadece çok ama çok silik bi nokta var o olabilir dedi ama daha net bir şey söyleyemem dedi. İki gün sonra tekrar gel tekrar muayene ol dedi. Zeynep kamile gitmiştim. Sonra ordan çoktım başka özel bir hastaneye gittim oradaki doktor baksin diye o da baktı keseyi göremedi. Ne dış gebelik var ne normal gebelik dedi. Ama beta hcg 2500 ise o zaman kese görünmesi lazım dedi. Beta hcg değerin 5 günde birden çok artmış dedi. Kese de Görünmüyorsa o zaman mol gebelikten şüpheleniriz dedi. Benim gibi beta hcg si 2000 ve üzeri olup keseyi göremeyen var mı? Sonrasında sağlıklı doğum yapan? Şimdiden çok teşekkür ederim