Esrac96 tahliller falanda yuksek diğer hastanelere kıyasla yani arzu hanım için gidiyorum sadece karatasa gerçekten ilk dogumumuda orda yaptım başta doktorum olmak üzere çok memnunummm hemşire ebe vs hepsi çok iyi ilgililer ama tek şikayetim bu ücretleri diyebilriim