Kızlar benim bi kızım var 5 yaşına gircek haziranda işte şimdi ikinciyede dr. %99 kız dedi ona da olmadan bile önce olursa öykü koyalım dedik kızımın adı masal arya buda öykü alya olsa ne olur benim çok hoşuma gitti 🤭🤭 eşimde öyle çok sevdi ismi sizce nasıl dışardan bi göz yorumu alıyım dedim 🌸🥰 teşekkür ederim şimdiden