Erken haftalarda Kese boş kürtaj diyen doktorunuzu hemen değiştirip sikayet edin bence. Bana 6. Haftada kese boş dendi. Başka dr gittim kalp atışınu dinledim. 8. Haftada tekrar gittim bakalım ne diyecek diye. aynen boş bu kürtaja alalım dedi. Tartıştık bebeğimi canlı canlı alacaktın diye. Her yerede şikayet ettim. Şuan 38. Haftamdayım