Pembemavi 20.haftalardan beri her doktora gittiğimde bu şikayeti söylüyorum hepte normal diyor🙄 herhalde gerçekten normal. Erken doğurcam diye korkuyordum bu yüzden hep şimdi 30.haftadayım biraz ayakta durunca hemen altıma vuruyor. Magnezyum kullanıyorum idare ediyorum artık hayırlısıyla 38i görürüm inşallah 🙈