Gunay_2412 canım ben 14 haziranda doğum yaptım hemşire alt üst yelek şapka ve eldivenini giydirmişti, odaya gelince aynı şekil değiştirdik eve gelince de aynı giydirdim 2 hafta boyunca özellikle şapkasını çıkarmadım yaz ayı olmasına rağmen doktorum en çok kafasından üşür bebekler dedi o yüzden daha sonra 2hafta falan geçince evin sıcaklığına göre üstünü incelttim