Merhaba anneler doğum yapalı 5. Gün oldu 3 günlükken yüksek ateşi var durmuyor diye hastaneye götürdük sarılık başlangıcı olduğu için yoğun bakıma aldılar bugün de kanında enfeksiyon olduğunu söylediler ne zaman geçer kandaki enfeksiyon bilgisi olan var mı şuanda antibiyotik tedavisi uyguluyorlarmış başına gelen var mı?