yslnrsh bilmiyorum olabilir. Ben de netten aldım civil den. Şu an baktım benim sipariş verdiğim de deterjan mavi kapak yumuşatıcı pembe kapakmış. Ama gelen bu bilemedim ben de. Ama kokusu çok iyi dediğim gibi makineyi temizleyip deneyip çok etki edecektir. Benim kendi yumuşatıcı ve deterjanımda da olmuştu asla kokmuyordu. 2 senelik evliyim daha ve ve iki kişiyiz sürekli makine çalışmıyor da bozuldu falan sandım. Netten baktım temizledim sonra düzeldi. Bebeğinkileri temizleyip öyle direkt yıkattım.