Seyma_58  13 gün gecikmenin ardından testte silik çizgi çıktı kan verdim negatif hala regl olmadım keşke olsa başına böyle bişye gelen varmı acaba 🥺
Dolis Seyma_58 evet benim sürekli idrar testinde pozitif kanda negatif çıkıyor artik testlere inanmıyor um şüphem.oldugunda direk kan veririm
Seyma_58 Kyy01 hmm ama önceki hamileliğimde böyle öğrenmiştim 5 gün gecikmede aşırı silikti öyle olunca şimdide aşırı ümitlendim
merii10 Seyma_58 baktm smdi hakknzda hayrlisi olsun ama normalde tabiki kan testi daha güvenilirdir siz yne de birkaç gün snra yine kan verin istersenz